o ellmark

V "ellmark" hľadajte spojenie znalostí z oblasti grafického dizajnu a niekoľkoročných skúseností na marketingových oddeleniach spoločností a reklamných agentúr.

V tom spočíva jedinečnosť "ellmark".

Nájsť dobrého grafika, dobrého v zmysle zosúladenia mysle a obchodno-marketingových cieľov je naozaj ťažké. Ako marketingový manažér som mala takéto šťastie iba dvakrát v živote. Poznáte ten pocit, keď vám niekto zvizualizuje vaše zadanie takým spôsobom, až vám srdce poskočí od radosti? 

Keď dizajnové riešenie má myšlienku, celé je to kreatívne, profesionálne spracované a originálne? A vy už vidíte, ako vaši zákazníci zdieľajú rovnaký pocit a ich nákupné rozhodovanie bude natrvalo ovplyvnené ... :)

Tak toto je cieľom a zároveň hnacím motorom „ellmark“.  Verím, že sa nám spoločne darí.

 

A toto sú témy, ktoré vieme spoločne riešiť:

Potrebujete zjednotiť vašu firemnú vizibilitu? 

Dáte mi za pravdu, že je fajn, ak vaša komunikácia pôsobí jednotným dojmom. Ak váš zákazník, dodávateľ, investor, zamestnanec nepotrebuje veľa času na to, aby okamžite identifikoval váš banner, inzerát, prospekt, pozvánku. Niekedy stačí málo: používať rovnakú paletu farieb, umiestňovať logo na rovnakom mieste, rovnaké písmo. 

A niekedy to nestačí. Produkujete množstvo marketingového materiálu a už na prvý pohľad vám je jasné, že neladí jedno s druhým? Je čas, aby sa na to pozrel niekto, kto má s budovaním "corporate identity" skúsenosti. 

Branding aktivity:

  • vizuálny audit
  • návrh vizuálneho štýlu
  • logotvorba
  • dizajn manuál

.. a potom stačí už iba nastavené pravidlá dodržiavať. 

 

Testujete svoju web stránku?

Každá firma, ktorá investuje peniaze do svojej stránky, očakáva, že jej web bude fungovať správne. Popri kvalitnom obsahu je dôležité, aby na nej neboli zbytočné chyby. Ale nie každá firma testuje svoju stránku.  

Testovanie je základ dobrého dizajnu:

  • funkčnosť stránky je žiadúce testovať najmä pri jej vývoji a pri každej zmene kódu
  • na stránku by sa mali pozrieť ľudia, ktorí ju budú následne používať
  • pravidelne kontrolujte funkčnosť svojej stránky, aj up-daty môžu spôsobiť chyby na stránke
  • stále je čo zlepšovať, sledujte trendy, konkurenciu a inovujte

Testujte, alebo si dajte otestovať. Stačí sa riadiť sedliackym rozumom. Vedieť, koho sa pýtať. A mapovať nákupné správanie a tendencie. Pochopiť svojho návštevníka/zákazníka. A získavať relevantnú spätnú väzbu. A na základe získaných údajov zmeniť užívateľské rozhranie. 

 

 Pripravujete reklamnú kampaň?

Iste poznáte podobnú situáciu:

Váš obchodný riaditeľ/marketingový manažér predložil návrh stratégie na dosiahnutie nejakého obchodného alebo marketingového výsledku. Súčasťou projektu sú nastavené merateľné ciele a plán, ako ich dosiahnuť.  Sú už známe aj médiá a formáty, kde bude kampaň komunikovaná. 

Nasleduje tvorba vizuálov a súvisiace aktivity:

  • kreatíva
  • návrhy grafiky
  • DTP príprava
  • komunikácia s tretími stranami (tlačiarne, médiá, PR agentúry, ...)
  • príprava online formátov

Vďaka početnému množstvu tvorby projektov marketingovej stratégie viem poradiť aj nad rámec vyššie uvedených aktivít. 

 

Rozsah našej spolupráce môže byť oveľa, oveľa širší. Časom pridám viac informácií. 

Svoje očakávania, postrehy, potreby a problémy mi môžete poslať tu a dohodneme sa na postupe ich riešenia:

× portfólio blog o ellmark kontakt
© 2019 ellmark.sk