V tom spočíva jedinečnosť "ellmark".
Nájsť dobrého grafika, dobrého v zmysle zosúladenia mysle a obchodno-marketingových cieľov je naozaj ťažké. Ako marketingový manažér som mala takéto šťastie iba dvakrát v živote. Poznáte ten pocit, keď vám niekto zvizualizuje vaše zadanie takým spôsobom, až vám srdce poskočí od radosti?
Keď dizajnové riešenie má myšlienku, celé je to kreatívne, profesionálne spracované a originálne? A vy už vidíte, ako vaši zákazníci zdieľajú rovnaký pocit a ich nákupné rozhodovanie bude natrvalo ovplyvnené ... :)
Tak toto je cieľom a zároveň hnacím motorom „ellmark“. Verím, že sa nám spoločne darí.
A toto sú témy, ktoré vieme spoločne riešiť:
Dáte mi za pravdu, že je fajn, ak vaša komunikácia pôsobí jednotným dojmom. Ak váš zákazník, dodávateľ, investor, zamestnanec nepotrebuje veľa času na to, aby okamžite identifikoval váš banner, inzerát, prospekt, pozvánku. Niekedy stačí málo: používať rovnakú paletu farieb, umiestňovať logo na rovnakom mieste, rovnaké písmo.
A niekedy to nestačí. Produkujete množstvo marketingového materiálu a už na prvý pohľad vám je jasné, že neladí jedno s druhým? Je čas, aby sa na to pozrel niekto, kto má s budovaním "corporate identity" skúsenosti.
.. a potom stačí už iba nastavené pravidlá dodržiavať.
Každá firma, ktorá investuje peniaze do svojej stránky, očakáva, že jej web bude fungovať správne. Popri kvalitnom obsahu je dôležité, aby na nej neboli zbytočné chyby. Ale nie každá firma testuje svoju stránku.
Testujte, alebo si dajte otestovať. Stačí sa riadiť sedliackym rozumom. Vedieť, koho sa pýtať. A mapovať nákupné správanie a tendencie. Pochopiť svojho návštevníka/zákazníka. A získavať relevantnú spätnú väzbu. A na základe získaných údajov zmeniť užívateľské rozhranie.
Iste poznáte podobnú situáciu:
Váš obchodný riaditeľ/marketingový manažér predložil návrh stratégie na dosiahnutie nejakého obchodného alebo marketingového výsledku. Súčasťou projektu sú nastavené merateľné ciele a plán, ako ich dosiahnuť. Sú už známe aj médiá a formáty, kde bude kampaň komunikovaná.
Vďaka početnému množstvu tvorby projektov marketingovej stratégie viem poradiť aj nad rámec vyššie uvedených aktivít.
Rozsah našej spolupráce môže byť oveľa, oveľa širší. Časom pridám viac informácií.